artonde maj

Måndag, nu vecka, nya möjligheter som man brukar säga (: Skolan idag var bra, trötta och därmed mycket skratt. Även Madde, Marie & Anton hängde på mig och Mikaela på våra dåliga skämt, inte illa! Haha. Hade inte så seriösa lektioner idag heller, läste på svenskan, lyssnade på redovisning på utvecklingen, gick igenom lite på datan och sen film på engelskan (:

Nu har jag precis bakat och misslyckade vaniljbullar blev det! Ser förjäkliga ut och vaniljkrämen rann ut - lyckat! Får hoppas dom smakar gott iaf. Okeeej, nu har jag smakat och det VAR hur gott som helst! hihi (:

Nu sitter jag och kollar Talang, är semifinal eller uttagning till semifinal eller något.. Ska straxt duscha sen får jag se vad jag hittar på tills sängen lockar (: puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha vi har nog aldrig skrattat så mycket i skolan som idag, eller vad vi höll på med:D hahhaha,

åh jag kommer nog & smakar , grrr! <3<3<33

2009-05-18 @ 20:28:37
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0