andra maj

Dags för uppdatering! Vädret är kanonbra. Just nu sitter jag ute i trädgården i en solstol och glassar. Till mitt sällskap har jag mamma som oxå stter här och sis som springer runt och leker. Mysigt. valbrg spenderades först med familjen och senare på kvällen cyklade jag iväg till amanda och pratade och hade det trevligt med några kompisar! :) Kul! Igår var jag och tränade med tobbe på förmiddagen och det gick jättebra (: Åkte till mikaela på eftermiddagen ooch vi spelade mest kort somvanligt, köpte godis gjorde vi oxå. Var hemma och åt en sväng sen åkte jag tillbaka och vi satt ute på altanen med filtar och ljus och spelade plump hur länge som helst, mysigt! Tur man har så bra vänner (:

P U S S


Kommentarer
Postat av: mikaela

tack för en uppdatering:)

jättemysigt, tack för jag har dig nea!

söt bild måste jag säga! <33

2009-05-03 @ 17:31:51
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja det är jag, jag ska inte träna något på lördagen tror jag, däremot väldigt tidigt på söndagen. Så jag kommer nog ungefär när lördags showen börjar. Mamma och dom kan inte köra men jag ska nog höra med sophie och de :) vi får ses där! :D kram kram

2009-05-04 @ 14:00:37
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0