första mars

Happy me, vi vann! :D


Jag är så glad :D Fattar fortfarande inte, helt sjukt! Igår var Tobbe och jag somsagt i Göteborg och tävlade. Det var våran första gång i guldklass, och som jag skrev i fredags eller nått så hade vi inga förväntningar eftersom de va första gången och så. Men vi dansade och de kändes okej, men inte som att vi skulle vinna! Men sen var de prisutdelning och vi stod och väntade och vi var ändå nr i våran klass på 70, vi hade 71. Sen när dom sa "segrare är.. nr 71!" blev vi så himla förvånade! Vi bara studsade ut där och var hur glada som helst, åh vad kul! Första tävlingen i guld och vi vann! :) Igen! Jag måste ärligt säga att nu är vi bra!! Så jäkla kul, vi blev så himla glada. Glädjetårar.

Uppvärmning (: Tobbe & jag sen massa andra dlj:are.


3 ringde klockan men jag gick upp kvart över. Duschade och fixade håret, packade det sista och tog på foundation. Tobbe, med familj hämtade mig 04.30 och vi åkte till hberg och mötte alla andra, sen gick vi på bussen. Och inte sov vi på vägen dit inte. Inte lätt på en flummig buss med massa härliga människor :) Kul vare iaf! Och som de dansare vi är kollade vi på Footloose :) Var framme vid 9 ungefär och då bytte vi om, sminkades oss och allt sånt och sen värmde upp :) Sen vare själva tävlingen såklart. Åt lunch på mcdonalds som låg precis bredvid, sen innan vi åkte hem åt vi allihop på mcdonalds igen haha. Bussen hem gick vid 19.30 och då vare ännu värre än ditvägen haha! Herregud vad vi skrattade. Så himla kul. Jättebra stämning och helt flummigt. Haha, skoj. Sen kollade vi på Patrik 1.5 oxå, bra :) Även fast jag varken såg eller hörde särskilt mkt ;) Sen var vi hemma ungefär 23. :) Jätterolig dag iaf, allt. Alla är så bra! Puss

Jag som står där och är superglad efter prisutdelningen och sen Melinda som sitter och pratar med ngn :)


Happy happy happy happy happy.


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag vet inte någon annan som är värld första priset mer än du? :)

så jäkla bra är du & så du tränar & håller på,

jag är så glad för din skull så jag vet inte!

grattis neus.<33

2009-03-01 @ 16:34:00
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad kul!! Grattis =)

I paren gick det inte så bra men jag gick vidare en gång i singeln =)

Har prao i örebro denna vecka men vi kanske kan ses nån dag veckan efter? saknar dig <3 kram

2009-03-01 @ 19:00:13
URL: http://ellandellan.blogg.se/
Postat av: Kusin Elin

Vad roligt! Vad bra du är! :) Grattis!

2009-03-02 @ 13:26:05
URL: http://lifebyelink.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag som så gärna ville komma och titta! Fy attans att jag inte visste vart det var hlet precis :/

Jag saknar alla DLJ:are så otroligt mycket, fy!



Och grattis! Shit vad kul!!!

Kram

2009-03-04 @ 18:14:58
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: sandra

skit fin blogg, gillar den till 1000, fortsätt så;D

2009-03-04 @ 18:18:29
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0