trettonde mars

Fredagen den trettonde. Vaknade pigg imorse och syster på 3 år sa att jag var ful i håret :( Haha, plattade håret och gjordemig iordning och sen åkte jag med Mikaela till stationen :) Mötte Anton och Madde och väntade på tåget en stund, sen till skolan. Började med idrott och gjorde massa roliga lekar men jag sträckte mig nästan de första jag gjorde :| Ont! Värker som bara den i högra låret, värst när jag sitter still. Aja, ingen dans förrän söndag så.

Efter idrotten var det engelska, gjorde typ korsord och sånt. Sen lunch, god mat idag (: Nu sitter Mikaela och jag i infoteket och nördar tills utvecklingen börjar 12.05 :) Slutar 13.25 och idag ska jag, mamma, Lena och Linda på Footloose! Ska bli skitkul :) Får se om jag kanske ska vara med Mikaela en liten stund innan. :) Hörs! Puss


Kommentarer
Postat av: spis mikaela

FREDAG DEN TRETTONDE :o vad kommer att hända

vill inte ens veta. haha(a) bra dag hittills bara ditt ben :( FYFY! det blir nog bättre hjärtat:)

nu går vi tycker jag :D puss<3

2009-03-13 @ 11:44:24
Postat av: Amanda

<3 dig!

2009-03-13 @ 19:28:11
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: ida

Har du gjort om designen på din blogg? :) Otroligt fin!

2009-03-14 @ 17:16:47
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0