trettionde mars

Måndag idag igen då :) Började med svenska, läste ngn saga eller nått och skulle analysera. Sen utveckling, jag, Mikaela och Anton redovisade grupparbete om kommunen. Sen matte, pluggade inför provet och sen data. Hade ingen engelska idag så slutade vid 13 :) Var barnvakt åt en sjuk syster en stund och så :) Sen har jag mest pluggar spanska, har prov på onsdga men jag tror de går bra :D Var hos farmor&farfar en stund förut och pratade lite och sånt mysigt :) Nu ska jag kolla Familjen Annorlunda och sen kanske plugga lite till. (:

Blev även en jeansjacka rikare idag, supersnygg! Tack mamma <3

Två bilder från i lördags :) Jag och Tobbe på första bilden och jag och Jonathan på andra bilden :)



Snygg jag är i knut med slickat hår. usch nej! men man måste ha ;s haha


Kommentarer
Postat av: mikaela

bra dag:D hihi söt du är nea :)<3

2009-03-30 @ 20:07:34
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: felicia

jaaa du det är på tiden <3

2009-03-30 @ 21:05:49
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0