tjugonde mars

Länge sen jag uppdaterade om man bortser från listan jag la in förut. Lite tidsfördriv som jag snodde från Mikaela :) I tisdags var jag ledig igen och det var skönt. :) Tog det mest lugnt på förmiddagen men senare tog jag tåget in till kusin Tina :) Gick hem till henne och kollade tv tills hon kom hem. Handlade lite på maxi sen åkte vi hem till kusin Martin, Sofie och lilla Alva :) Hon var så söt, sjukt söt! Så jag satt med en söt liten tjej i famnen hela tiden hihi :) Åkte hem till Tina sen igen och gjorde pastasås med pasta, satt och pratade och sånt :) mysigt. Sen skjutsade hon mig till dansen och jag dansade show :) Gick bara bra!

I onsdags var det skola igen, tillbaka till verkligheten alltså. Började med utveckling och kultur. Hade sista gången vi kunde jobba med genusarbetet och vi hade massor kvar. Med mycket sammarbete, mer än halva lunchrasten och mycket skratt blev vi iaf klara med ett jättebra arbete. :) Sen hade vi idrott, hade teori + massage. Lunch och sen spanska. Har prov v 14 så gick igenom regelbunda, oregelbundna och diftongerande verb. Efter skolan skulle vi på ngn teater med klassen så det var ingen idé att åka hem innan. Jag, Mikaela och Anton tog tåget in till öbro och åt och skrattade en hel del :) Träffade resten av klassen och vi tog bussen till teatern och mötte våran lärare. Teatern rent ut sagt sög. Den var skitskum och inte en enda i klassen förstod vad den handlade om, helskum. Sen hade m kollat bussar och tåg hem till oss oxå så vi skulle komma hem.. Fick ta tåg till hberg, sen sa hon att vi skulle ta buss därifrån sen hem. Frågade henne när bussen var framme, men de visste hon inte så vi fick kolla själva. Synd för oss dårå att bussen bara gick halvvägs hem! Så Mikaelas mamma fick hämta oss tre. Inge vidare. Plus att jag var tvungen att strunta i att träna med Tobbe pga en dålig teater. :(



Torsdag = sovmorgon! Åkte bussen in till skolan och hade matte. Hade oseriösa gruppdiskussioner. Sen hade vi fritid och pratade om teatern, ingen tyckte den var bra, inte ens lärarna. På lunchen höll jag på att tappa hela min bricka med mat :o Efter maten åkte vi och lärling till naturskolan igen och lekte lekar typ och hade någon genomgång. Kallt och tråkigt. Tränade med Jonathan 15.30 och det gick bara bra (: haha roligt när de blev lite oseriös imellan åt ;) Paus en timme, sen latin en gång till. Gick bara bra :) Tog tåget hem och åkte till mamma. Duschade, åt och så sen skulle jag fixa det sista på praktikrapporten men de blev bara fel och krånglade hela tiden så jag trodde aldrig jag skulle få sova.

Hade sovmorgon imorse igen och åkte buss in (: Skönt. Bra dag iaf och jag skrattade en massa somvanligt :) Hade våran redovisning om genus idag sista lektionen och jag tyckte det gick skitbra för oss alla i gruppen :) Fick sluta tidigt så tog 13.01 tåget hem :) Pappa hämtade på stationen och sen skjutsade vi hem Mikaela. Sen har jag mest kollat oth idag, suttit här ett tag :) Nu har vi precis ätit, potatisgratäng och fläskifilé med god sås, mums :) Puss!

Kommentarer
Postat av: mikaelaa

tidsfördriv är alltid bra:D

&super vecka<3.

men den veckan som kmr intebra:(

neeeeeea åk inte:( <3333

2009-03-21 @ 17:56:44
Postat av: mikaelaa

tidsfördriv är alltid bra:D

&super vecka<3.

men den veckan som kmr intebra:(

neeeeeea åk inte:( <3333

2009-03-21 @ 17:57:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0