tjugoförsta mars

Solig skön vårdag igen. Och jag har haft en supermysig dag. Kollade High school musical på förmiddagen, sen gick jag till farfar & farmor och hjälpte henne med lite saker. Hem. Gick över till faster där kusin Tina var, och även kusin Martin, Sofie och Alva :) Var där hela eftermiddagen och en bra bit in på kvällen. Mysigt. Satt mest i soffan och pratade om allt och inget och gosade med lilltjejen.

Hem och skrev ut spanskan som jag duktigt gjorde igårkväll, åt tacos, kollade Robinson 2009 som jag tror kommer blir riktigt bra :) Såg oxå på Jag vet vad du gjorde i lördags, eller va det nu hette, ganska roligt men man vet ju dock inte hur mycket som stämmer. 

Nu ska jag gå och packa det sista, sen blir det sängen. Imorgon bär det av till Sälen i ett par dagar framöver så bloggen kommer antagligen stå tom. Kanske ber Mikaela göra en uppdatering :) Annars finns jag på moblen, för dom som har mitt nr dårå. Så ni kan ju göra som Mikaela och bombadera med sms haha. 
P U S S


Kommentarer
Postat av: mikaela

soliga dagar gillar vi:D!

rosa skor gillar vi med (a)

men det vi inte gillar är att du ska åka bort :(

jag kan uppdatera! annars har jag ju inget att läsa på evigheter:( BOMBA! PUSS BÄSTA!<3

2009-03-22 @ 17:08:24
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0