sjätte mars

Äntligen fredag. Började med idrott och hade redskapsbana, sen engelska. Slutade engleksan 10.45 och hade lunch till 12.05, då skulle vi ha utvecklig men m kom aldirg och senare fick vi veta att hon var ledig ;s snällt att inte säga något.. Men tydligen så hade hon sagt de till klassen hon skulle ha efter oss, men inte till våran klass. Så 13.01 tog jag, Mikaea och Madde tåget hem. Pappa hämtade mig, åkte till mamma och hämtade grejer till imorn. Kollade oth när jag kom hem men somnade och vaknade mer än två timmar senare, jag är fortfarande trött.

Var hos Emmelie en sväng förut, annars gör jag inget speciellt ikväll för imorn blir det upp ganska tidigt och vara med på dansuppvisning. Blir kul.



Friskt vågat, hälften vunnet. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0