sextonde mars

Tänkte börja med att säga grattis till Amanda som fyllde igår och till Lollo som fyller idag :) Jobbade igår och det gick bara bra, var ute och gick med N i säkert en timme och med tanke på det superfin vädret som var så var det väldigt skönt! Åkte hem och hann vara hemma och prata med mamma och sis en liten stund, sen åkte jag och tränade. Nu verkar det iaf vara bestämt att vi ska dansa till Footloose, eftersom vi övar till den :) Skitkul dans! Men låten är grymt snabb, så de blir lite svårt emellaåt :) Tränade footloose då, som är bugg & show typ. Sen tränade vi vanlig bugg, salsa och discoswing :) Gick riktigt bra, kul! (:

Skulle egentligen sova hos Mikaela efter dansen, men eftersom jag varit lite hängig i helgen kände jag mig trött efter dansen så vi skippade det, kom ändå hem väldigt sent. Tittade lite på oth, tror jag!? Haha, eller nej, skitsamma. Kollade iaf på tv lite, sen satt jag här och hjälpte Mikaela med hennes design :) Hon sa hur hon ville ha, och jag fixade (y)



Imorse vaknade jag och hade sovit mycket skönt :) Kollade oth (det var visst då jag gjorde de haha) sen var jag hos farmor& farfar och åt och pratatade lite :) Gick hem och ringde Mikaela och vi pratade lite om dagen och kom fram till att vi skulle åka och fika, så vi åkte till sveas och fikade lite och pratade (: Vet inte varför vi åkte just dit av alla ställen men de va melus idé :D haha. Sen tåg hemåt, jag gick av i hberg för jag skulle dansa :)

Hade privatlektion med Jonathan, vi ska tävla första gången i latin i slutet av mars så det ska bli riktigt kul! Jag dansade latin för ett par år sen, men la av, men började nu igen. Mycket roligare nu. Träningen idag gick iaf väldigt väldigt bra. Vi har utvecklats så grymt mycket, det känns verkligen. Fick massa beröm och L hjälpte oss med det som behlvde fixas till så nu sitter förhoppningsvis det oxå. Ska träna iaf, hm 4 ggr till innan tävlingen så jag tror det blir bra. Har ju dock nga förväntningar då de är första gången och vi har bara tränat knappt en termin :) Men ska bli kul. Sen ska jag och Tobbe försöka planera in lite träningar oxå inför tävlingen :) Vi ska tävla i bugg och mixing, som blir en "ny" dans för oss, iaf på tävlingarna. Kommer bli grymt kul och vi hoppas att det kommer gå bra :D Jag älskar att dansa.



Pappa hämtade mig på dansstudion och när jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen blev det mat och tv. Kollade lite på Familjen Annorlunda och jag säger bara shit! Måste verkligen vara tufft. Dom måste ju leva på ett helt annat sätt, typ välja "bort" sig själva helt? Haha, barn vill jag ha när jag blir äldre, men inte så många :D Sen kollade jag Spårlöst som alltid varit ett av mina favoritprogram, kollade jämt på det när jag var mindre oxå. Kom på en sak.. Dom hittade ju hennes mammas adress typ efter 10 min, men då förstår man ju att det inte kommer vara rätt adress för då skulle ju programmet vara slut. Haha, eller hur?

Nu sitter Mikaela och väntar på att jag ska vara klar haha :) Blev ganska lågnt idag men. Förresten, mamma! Den där tygbiten vi letade efter låg i min ficka! Haha, bra koll. Typiskt mig :) Puss


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha långt inlägg för det första :D , och det var mysigt idag (a) haha, du är bäst på att dansa hjärtat :) puss bild åh vad gulligt :D tack för designen med! <3<3<3 ja typiskt dig (a) <3

2009-03-16 @ 23:36:30
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, bra koll.. de e verkligen du i ett nötkskal :O). puss mamma

2009-03-17 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0