nionde mars



Imorse hade jag sovmorgon och jag var jättepigg när jag vaknade, det är alltid skönt. Gjorde mig iordning och så och det kändes som jag hade all tid i världen på mig. Vid åtta ungefär åkte jag snålskjuts med Mikaela till stationen, sen tog vi bussen.

Började med utveckling, Mikaela, Sissel och jag försökte få ordning på all våran fakta om genus. Har så grymt mkt papper så vi vet knappt vart vi ska börja, fast har väldigt mycket bra grejer så. Sen var det matte, ingen kommentar typ. Mikaela och jag tog sällskap med några andra från klassen och åt på God smak, räksallad, mums! Sist hade vi data, gjorde praktikrapport. Slutade egentligen 13.10 men Mikaela och jag fick sluta 12.50 så vi hann med 13.01 hem.

Annars äre väl inget speciellt, ska jobba nån timme sen oxå. :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ganska nice dag faktiskt (:

& söt bild nea.

imorn blir det tidiga tåget, usch&fyyyy! <3

2009-03-09 @ 19:08:29
Postat av: mikaelaaaaaaaaaaaaa

ganska nice dag faktiskt (:

& söt bild nea.

imorn blir det tidiga tåget, usch&fyyyy! <3

2009-03-09 @ 19:09:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0