fjärde mars

Inte så mycket bloggande nu, har helt enket inte haft lust. Och mitt inlägg i måndags måste ju ha varit skitkul att läsa? Eller inte. Tisdag var iaf en bra dag! Skolan först och så. Sen efter skolan skulle Mikaelas mamma till öbro på ngt så Mikaela och jag hängde med henne till mberg och shoppade och sånt kul :) Fick med mig en hel del hem faktikst :) Åkte hem till mamma en stund sen åkte jag vidare till dansstudion :) Dansade show då, gick bra! Pratade lite med c om mixingkläder oxå, kommer bli snyyyyyggggt! :) Sen hem, duscha, sova.

Imorse var jag grymt trött och helst av allt hade jag velat ligga kvar under det varma täcket. Men nej, skola skola. Skolan var helt okeeej. Jobbade 2 ½ h när jag kom hem oxå :)

Sen får jag ju inte glömma att Tobbe fyller idag! Grattis grattis! Så när jag jobbat klart åkte jag till honom och lämnade pesent och fikade lite och så :) Trevlans.

Grattis!


Imorgon hade jag sett fram emot våran sköna sovmorgon..! Fast inte får jag den inte. Vi ska skriva uppsats i 3 h ist. Jaja, skriva är lite av min grej när de gäller sånt där så det går nog bra, det är mest tiden som är jobbig. Både för att de är grymt lång tid, men oxå för att tiden går så snabbt när man ska komma på vad man ska skriva om, skriva kladd, kolla igenom, renskriva och allt vad man nu måste göra. Äsch de går bra :)

Nu ska jag titta på semestersvenskar på fyran och drömma bort till sommaren för en stund! Puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

du lär ju bli bättre på att blogga så jag får ngt att se fram emot varje dag :) hihi, supermys dag igår , & annars med, tagga imorn vi har ju med oss energi iaf (: bara att srkiva på. hjärta<3

2009-03-04 @ 21:59:19
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0