femte mars

Halloj (: Snacka om att jag är trött.. Inte bara precis nu utan jag har varit det hela veckan. Men grejen att jag är så trött, jag gick i sömnen 3-4 gånger inatt. Jobbigt värre. Ena gången, runt ett kanske? Så var jag uppe och klädde på mig ig sminkade mig. Det roliga är att när jag sminkar mig i sömnen (ja, det har hänt förut) blir det faktiskt riktigt bra, helt konstigt ;o Sen när jag väl vaknade och skulle gå upp så gick jag upp jättetidigt för jag trodde att jag hade försovit mig ;s

Gjorde uppsatsen idag då. De tre timmarna bara flög iväg. Jag hann iaf klart tills inlämningstiden så det var ju bra. Och jag tror att det gick riktigt bra :) Fast första tiden när inte våran svenskalärare kunde va där hade vi ngn annan konstigt tant. Hon var astjurig och verkligen helt konstig.

x: vi skulle få ha rast nio, kan vi gå en sväng nu?
tanten: NEEEEJ!!!! NI FÅR INTE GÅ!! VEM HAR SAGT DE?????????
x: våran svenska lärare, alla som skriver uppsatsen ska ha rast 9.
tanten: MEN VAD HAR NI FÖR JÄVLA LÄRARE DÅ?!?!?!?

Haha, herregud. Vet inte vad hon var för ngn konstig en. Sen fick vi iaf våran riktiga sv-lärare¨så vi fick våran rast då. Hon jobbade inte ens på skolan, gammal var hon oxå, säker över 60. 

Sista lektionen var utveckling, planerade lekar och fick sluta när vi var klara så hann med 13.33 :) Hem och kollad lite oth, hjärta. Sen tåg till dansen och jag somnade på tåget men hade grymt mkt tur när jag vakade precis på stationen. Tränade en stund med Tobbe och det gick bara bra, sen tränade jag med Jonathan och det gick oxå bara bra :) Nu har jag duschat och sånt och jag funderar på att lägga mig för nu vet jag inte riktigt hur trött jag varit den här veckan.



Och att se mig i mjukisar är inte vanligt alls, men nu hade jag varit och dansat så. :) Fast tyvärr så såg jag ut som en
jag-vet-inte-vad så jag fick bli i döskalle för en stund (;


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahahahahah döskalle bilden(A)

jävla tant alltså :(



<3<3

2009-03-06 @ 13:31:12
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0