åttonde mars

Söndag, söndag. Har inte kunnat uppdatera i helgen då mitt internet inte funkat. I lördags var jag iaf på dansuppvisning vilekt var väldigt kul :) Gick jättebra! Innan var även mamma och jag och åt på en mysig resaturang vi inte ätit på förut, Njuta, gott. Köpte även latinskor som var så grymt fina! Med mig hem fick jag oxåå världens absolut finaste klänning, den är helt underbar.

När jag kom hem var jag med Hanna hela kvällen, skoj, var länge sen :) Och idag åkte fuskisen till Teneriffa. Hon har faktiskt precis landat med planet!

Idag på förmiddagen kollade jag oth, var hos farmor och farfar och pratade lite och hade de allmänt trevligt :) ÅKte och dansade vid 18 och det gick jättebra! Kommer antagligen dansa till footloose på avslutningen och jag hoppas verkligen det för den är så härlig. Tränade till den idag för att se hur de blev, och alla verkade mer än överlycklig för den låten så de blir nog den :)

Designen kommer nog ändras lite igen.. Bilderna i headern kommer bytas ut tror jag, har inte riktigt vant mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0