sjunde juni

Veckan känns rätt bra,

måndag: skolan 7.50 - 13, eller 11 om vi slipper datan.

tisdag: 7.50 - 14.55, börjar 9 om vi inte har data.
onsdag: 7.50 - 12.20
torsdag: avslutning!

Anledningen till att jag inte vet om vi har data är för att kursen är avslutat så vet inte om vi behöver komma på dom lektionerna :) Mikaela och jag ska iaf gå och fjäska in oss hos Dan imorn så vi slipper :D haha, nej men vi är ju klara och betygen är satta och allt så känns lite onödigt. Inget speciellt på andra lektionerna heller, är mest bara där och får närvaro. Sen torsdag avslutning = sommarlov!! Mums! Fredag blir det även att kolla på studenten med, tänk att få sluta och ha klarat det, gött.

Idag har jag firat kusin, mycket skratt och annat kul, puss!


Kommentarer
Postat av: mikaela

du dissar mig på fredag ;(;(;( vi skulle gå :(

2009-06-07 @ 22:10:38
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: linda

va skönt med så korta dagar vi slutar ju vid tre varje dag :(

2009-06-08 @ 15:57:06
URL: http://170overmarken.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0