nittonde juni

Hallååå där. Har inget vettigt alls att skriva, tänkte bara säga att jag lever. Första sommarlovsveckan och jag gör absolut ingenting om dagarna! Gott att bara vara, sova länge och ta det lungt. Men känner jag neus rätt så börjar det snart krypa i benen! Jobbat lite har jag ju iaf gjort men annars, vad har jag gjort? Inget. Igår, eller förrgår eller.. blir grymt snurrig på dagarna.. kom iaf solen fram! Så då satt jag ute och solade och sov i en solstol hela dagen så det var härligt :D



Igår började SYTYCD, mhhhhhh, tänk om man kunde vara SÅ duktig! Har varit och dansat idag på tal om det. Eller ja, först styrka i en timme. Välkommen träningsvärk i rumpan! Jaaa, aj. Sen blev det jazz, gick bra men jag vet precis vad jag tänker göra hela lovet när jag har tråkigt. Mitt huvud huvud bara följer med kroppen runt i snurrarna vilket är fel fel fel. Låter ju lite halvskumt eftersom det är ganska logiskt att huvudet följer med men lixom, i en snurr så ska huvudet komma tillbaka före kroppen. Går när det är en eller två piruett men sen NEEJ. Åhhh, blir så arg för det ska gå, ska kunna. Allt annat gick iaf kanon! Så bra träning alltihop, stolt över mig själv på styrkan för jag klarar bra mycket mer än jag trodde, och det går bara bättre och bättre för varje gång.



Mikaela och jag från i torsdags. Vet inte riktigt vad vi gör men.

Kommentarer
Postat av: mikaela

SNYGG BILD, VILKA ÄR DET?

HMM.. FOTOMODELLER?

EHE PUSS <3

2009-06-19 @ 11:12:50
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: sissel

HAHA! för söta är ni :*

2009-06-21 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0