femtonde juni

Kanske borde uppdatera, var ett tag sen. Men hej, tiden finns inte alltid :) Nu har jag iaf sommarlov! Känns riktigt bra måste jag säga :) Musikesteterna hade show i ishallen, sen gick vi tillbaka till ekonomen, brandllarmet gick och vi stod där en stund men sen fick dom reda på vad det var så vi, bf1 gick och fikade :) Gav presenter till m och d och pratade lite :) Kommer sakna m så, himla bra lärare! Mikaela och jag skulle ta 11.05 bussen hem, men även fast vi var där en kvart innan så fanns det inte en plats kvar så vi tog halvtolv tåget. Åkte och åt på bowlingen, mysigt! Hem sen, var hos Emmelie och gav henne ros för att hon gått ut nian :) På kvällen tog Mikalea och jag tåget till Kumla, åkte sen till hbrottet och umgicks med Sissel, Emma och Sandra :) Blev käk, kubb och kortspel! Mysigt.

I fredags var jag på studenten, med Mikaela, såklart, hihi! :) BLÖTT kan sammanfatta dagen bra. Hade spikrakt plattat hår när jag åkte dit, när jag åkte hem var det lockigt! Var bara paraplyn överallt och det gjorde det omöjlgt att ens hitta någon, så så blev det med det..synd. När allt var slut där åkte Mikalea hem och jag åkte med mamma och alla hem till Daniels syster så firade vi henne :) grattis alla!

I lördags hjälpte jag till och serverade på ens fest och det var jättekul :) Hade oxå en liten dansuppvisning som gick jättebra :) Idag har jag mest sovit, tyvärr. Vaknade inte förrän halv ett ungefär, sen kollade jag på tv, vid 16 gick jag ut och la mig på soffan på altanen och råkade somna och vakande sen vid 19. Nu är jag iaf pigg som en mört, bra jobbat!


PUSSSSSSS på flummigt inlägg.


Tänkte skriva massor. Hur mycket jag finns där för dig vännen, men samtidigt, vet inte om jag borde det. Finns ju så många som kan läsa det här. Du vet att jag stöttar och hjälper dig och allt. Du klarar det och det ordnar sig. Vi har ju redan pratat så du vet, och vi pratar mer när vi ses imorn (blir ju idag men skisamma). Du är min bästa vän, jag älskar dig. Always and forever vännen


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet faktiskt inte vart den är ifrån, de är någon gamal trasa ja snodde från mamma. väldigt gamal är den xD

2009-06-15 @ 10:41:16
URL: http://moawenchert.blogg.se/
Postat av: mikaela

SOMMARLOV-E .

jag äääälskar dig neus!!<3<3<3

2009-06-15 @ 16:23:27
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0