femte juni

Halloj! Sommarlov om 6 dagar, sjukt skönt :D Gör inget i skolan längre, går mest runt där och tar närvaro. Igår hade vi matte 9.15 till 10, sen skulle vi ha fritid därefter och sen sluta för dagen, men våran fritidslärare kom aldirig så vi fick sluta :) Tog bussen in till mberg med Mikaela och sen hängde några mer brudar från klassen med :D Blev lite shopping och sånt mys med min favoritvän! Tränade styrka och jazz sen på kvällen oxå som gick braaaaa (:

Började med idrott imorse och hade coopertest, skulle springa 2 km på tid, i ekoparken. Dit vi åkte på studierresa ni vet! Haha. Var jobbigt faktisk men de gick bra ändå, kom in som två, typ precis efter anton, så jag blev nöjd iaf :) Sen engelska, lämnade in arbetet och sen satt vi där och gjorde ingenting en stund. Åt sen och därefter tåget hem (:


Har kollat på Bring it on nu, hihi hittade den förut när jag letade efter ngt i mitt rum, bra ordning, ja! Vad som händer ikväll vet jag inte, den som lever får se (: Pusssssss



Kommentarer
Postat av: mikus

du är toppen hjärtat :) & skolan är ju inte lite skön nu, gör ju tp ingenting :D

men som sagt snart sommarlov, även om det blir lite tråkigt eftersom några slutar osv... vi överlever tillsammans! PUSSSSSS

2009-06-06 @ 11:56:30
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0