andra juni

Vill börja med att, innan jag glömmer bort det, säga stort grattis till Emmelie som fyller idag! Barndomsvän, granne, en bästa vän.



Idag hade vi studieresa med klassen och våran resa gick ända till... barampampaaaaaam, ekoparken! Det är hm, typ en gräsyta där man kan spela brännboll och sånt typ 3 min från skolan!! Så dit åkte, gick, vi på studieresa. Hahaha sämst. Hoppas på att vi får göra ngt roligare i tvåan ;D Iaf, vi spelade brännboll på elva personer i spöregnet. Efter mycket om och men fick vi gå till kulturrummet och kolla på en film ist, sen slutade vi straxt innan 12. Började 9 så det var gotttt! Spelade lite kort och käkade med Mikaela och Anton, sen blev det tåget hem.

Kollade på message in a bottle förut, länge sen jag såg den, mysig. Somnade förstårs men det hör till när jag kollar på film, inget ovanligt helt enkelt. Jobbade en sväng oxå, gick bra. Sen har jag fixat spanskan oxå. Har redovisning imorn om Venezuela så har övat på vad jag ska säga och sånt. Blir nog braaaaaa.

Känns skönt att det inte är så långt kvar av skolan nu. Slutar den elfte. Många kurser är i stort sett avslutade nu så på dom lektionerna gör vi inte så mycket. Arbeten har vi inte kvar så mycket nu heller, spanskaredovisningen imorn, matteredovisning på måndag, utvecklingsredovisning på måndag  och en engelskaberättelse som ska in på fredag sen är det klart! Fattar inte att vi har gått hela ettan. Känns helt sjukt men så jäkla grymt. Helt klart bästa skolperioden.

Sitter och lyssnar på lite låtar på kusin Elins blogg som hon brukar lägga upp som pepplåtar. Älskar dom, man blir så glad. Nu ska jag fixa lite se funderar jag på att sova. Har inte mått så bra idag och imorn blir det tidiga tåget igen, puhhh.

 

Plutttttttt och jaaaag :D Min bästa vän i alla väder och kläder! Trollkläder eller inte, så är du min  bästa vän som alltid finns där och gör allt. d u ä r b ä s t - a l w a y s a n d f o r e v e r

Kommentarer
Postat av: mikaela

vilken händelserik dag alltså :D måste man nästan göra om (a) hahaha , du är min bästa vän I LOVE YOU - <3

2009-06-02 @ 22:21:23
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: mikaelaaaaa tror jag

PUSSSSSSSSSSSSY!

I HEART YOU.

2009-06-03 @ 14:54:49
URL: http://pussy.se?
Postat av: Kusin E

Roligt att du gillar låtarna! Tänkte lägga upp lite nya imorn BARA för din skull. ;)



Vi ses väl på söndag hoppas jag? Sen får vi boka in en kusin-tjejkväll i sommar och prata en massa skvaller. :D

2009-06-04 @ 21:26:29
URL: http://lifebyelink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0