tjugoförsta juli

Packningen gick precis som jag trodde, huhu. Började lite smått näääästan direkt efter jag skrev förra inlägget, okej ganska långt efter men iaf, tog fram några grejer ur garderoben och sen.. ja då hamnade jag vid datorn igen (y). Skulle ju ha åkt nu ikväll egentligen men blev ändrat så vi åker imornbitti, hade ju inte sååå bråttom haha. Bar iaf ut alla grejer i husvagnen runt 18, vilken jäkla tid det tog, men det var ju för att jag hann göra tusen saker imellan. Har dock inte så mycket med mig till sunne eftersom jag inte är där så länge, men sen har jag packat inför mallorca oxå. Har inte gjort något annat alls idag, pratade med marcus nyssss. Eller nyss? Klockan var visst mer än jag trodde, för typ nån timma sen. Jaja. Nu är det sängen som gäller för min del. Ska upp tidigt imorn. Har ärligt talat inte packat klart allt än, trääääligt men de fixar jag imorn haha. Ska leta upp en bild som får pryda inlägget nu men sen ska jag stänga av datorn och krypa ner under täcket! PUSS vi hörs till helgen, ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: mikalealelalealelaaa

nea lilla nea, du gör allt i sista stund ..

jo en bild hitta du att pryda inlägget med!

haha :D men hörru jag saknar VI pussy! :*

2009-07-21 @ 23:56:55
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: felicia

åh det hade jag altl :)<3

2009-07-22 @ 09:31:52
URL: http://feliciasoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0