nittonde juli

Hallååå i regnet.. I torsdags kom marcus och stannade tills igår, mys. 20 över 6 ringde klockan i fredags och vi, alltså mamma, jag, marcus, joel, daniel och märtha åkte till göteborg för att gå på liseberg! (: Superkul. Varmt hade vi det oxå men det var skönt, blev rätt svalkad av att åka kållerdado och få allt vatten från den där sprutgrejen på sig iaf haha. Skulle åka uppsvinget oxå som jag aldrig åkt förut, typ två gungor som ah, skitsamma haha var nog den roligaste av alla fast jag var helt vettskrämd hela tiden :D uschh haha. Var kvar till halv 10 ungefär så då började vi åka hemåt (: Snacka trött jag var, sov hela vägen, skulle duscha sen när vi kom hem men somnade direkt med kläder och allt, haha. Igår blev det mest att ta det lugnt tills marcus åkte hem igen, sen på kvällen kom lite kompisar och vi grillade och så :)




Idag har jag inte heller gjort något alls, har gjort packningslista eftersom att jag åker på tisdag och blir borta nästan 2½ vecka sammanlagt. Kommer hem en sväng till helgen iaf så får tvätta lite och sånt innan jag åker till värmeeeeeen! :) Har precis kollat A walk to remember, sjukt bra och sorglig.

Annars dåååå. Livet leker och rullar på. Alla mina jädrans skavanker börjar bli bättre, som tur är :) Armen är egentligen helt bra medans foten är okej. Hoppas bara det går över nu, får räcka med skiten nu tycker jag (; Som tur är, eller tur vet jag inte? Men iaf, har ju inte varit så varmt så man behövt bada och det har väl varit tur för det har jag inte kunna göra pga infektionsrisken. Fast ju jäklar vill jag ha värme. Hoppas på varmt i veckan när vi åker i väg med husvagnen och hoppas på en himla massa värme, sol och bad när jag åker till mallorca. Början nästan få lite resfeber, ihhhhhhhhhhhhh.

Förresten, igår tror jag det var exakt en månad kvar tills skolan börjar. Fort det går, bäst att ta vara på tiden, det ska jag iaf.




puss


Kommentarer
Postat av: linda

uppsvinget är grymt kul!!

skönt att höra att det börjar bli bra med foten och allt :).

värme vill vi verkligen ha när vi ska ut med husvagnen!!

kram

2009-07-20 @ 20:25:56
URL: http://170overmarken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0