femtonde juli

Idag fyller kusin Tina år, så grattis till dig (: Saknar dig.. Men grattis!


Igår åkte jag, Emmelie, Hanna och Amanda till Sthlm på morgonen :) Möttes där av världens skyfall men efter att vi snurrat runt där ett tag så sprack det upp och vi fick sol och varmt hela dagen (y) Var på gröna lund först, skoj (: Fick som väntat gå med kryckorna men ääääsch de funkade bra ändå :D Åkte lite karuseller och grejs, spelade på chokladhjul OCH wihoooo jag vann en stoooor marabou! :D Haha, så nu har jag 2 kg choklad här hemma. MUMS, tur att jag ääälskar choklad haha :D

mmmmmmmmmmmmmmmmarabou


På eftermiddagen gick vi till skansen och sen var vi på allsången (: Åkte hemåt framåt nio och så sen. Var hur kul som helst, supermysigt som alltid med er bruuudar (:


Imorse var det strålande sol och varmt när jag gick upp så vi packade ihop vårar pick och pack och åkte till stranden. När vi kom dit började det spöregna så vi åkte hem igen ;s haha. Har inte gjort så mycket idag, somnade förut och sov ett tag ;) Sen har jag jobbat och övningskört (: Brabra. Nu kom jag precis ur duschen och nu ska jag sova. Ännu mer roligheter väntaaaaas. PUSS


Kommentarer
Postat av: meeelaaa

du kommer ju äta ihjäl dig på choklad..

hahah pussy :D saknar diig! <3

2009-07-21 @ 20:49:14
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: hanniiiz

hur kul som helst var det! :D

2009-07-24 @ 23:25:15
Postat av: hanniiiz

Askul var det! :D

din fuskis jag ville med ha jue! x)

2009-07-24 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0