trettionde januari

Hej! En hel vecka sen! Den här veckan har inte varit ngt annat än fullspäckad! Stressigt har det varit. I söndags var jag och dansade bugg&salsa, i måndags var jag med sis på gympa sen vet jag inte vad jag gjorde. Tisdsag var det sghowdans. I onsdags var jag i skolan (är på praktik resten av veckan), var bra :) Skulle ha spanska 13.10 - 15.20 sen vänta med Emelie och dansa. men spanskan blev inställt så jag satt och pluggade tills Emelie slutade. N kom även och pratade en liten stund :) Emelie och jag gick och köpte sallad på godsmak och tig med och åt på dansstudion, sen kom Jonathan och han och jag dansade latin. :) Emelie åkte hem och var barnvakt för det var ändrat så hon skulle inte bugga. Satt och pratade och hade allmänt kul med Jonathan i två timmar tills buggen var, då kom Tobbe och vi buggade! Tävlingsträning inför imorn som gick mycket bra! Har några bilder på Emelie & mig som jag kan lägga in :)

I torsdags skulle vi på ngn natur grej med våran klass & med lärlingsklassen. :) M skulle hämta oss 11.15 men hon kom 11.50. Grillade korv och lekte lekar. Var ganska kul :) Vi åkte i två olika minibussar dit, vår klass i ena och den andra i den andra. Först när M skulle backa ur small det till och hon backade in i ett träd, vart inget på bussen iaf. Sen direkt efter backade den andra bussen in i samma träd, värsta bucklan blev det där :o När vi kom tillbaka till skolan tog jag tåg till kusin Elin :) Vi gick lite på maxi sen "fikade" vi och pratade :) Sen skjutsade hon mig till tåget och jag åkte till hberg, träffade Jonathan och dansade latin. :) Sen hämtade Daniel mig och jag åkte upp till k, där l, a, a och c var :) Vi åt fruktsallad och pratade massa, trevligt (:

Idag var jag på praktiken igen då, roligt :) Barnen hade dansuppvisning för mig och sen hade dom sånguppträdanden :) Så söta! På eftermiddagen spelade jag "kulbanken" men d:
e: vem vinner?
d: åh jag såklart! Linnéa är jättejättejättedålig på de här! Jag har vunnit varenda gång!
e: kan jag spöa henne sen?
d: ja det är klart du kan. ha! nu vann jag igen!

hahah. ja, så dålig var jag. :) När jag slutade gick jag och hämtade sis, vi gick till ica & köpte lite godis sen hem och kolla film :) mysigt! Imorn är det buggtävling så nu ska jag färga håret och packa och sånt :) Får hoppas de går bra! (:

puss



Kommentarer
Postat av: Andrew the queen

Sv: varse! Hoppas de hjälpte något.. ska ni tävla på Lördag (imorn) ? :) PUSS

2009-01-30 @ 19:04:40
URL: http://andreaschirmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0