tjugofjärde januari

Halloj, hoppas allt är bra med alla.. Igår tillbringade jag min fredagskväll hemma hos min kusin med let's dance, chips & cola och mycket prat :) trevligt värre. Idag har jag mest tagit det lugnt, försökte få tag på Emelie för att fråga om vi skulle ses, men jag fick inte tag på henne på något sätt så. Fick låna One tree hill boxarna av Ellen m (tack!) så jag har kollat på några avsnitt :) Ska nog gå och lägga mig och kolla nu oxå! Sen ikv hjälpte jag pappa lite med maten, eller okej, jag dukade, men ändå.. och det blev kycklingtacos, gott :) Och sen har jag kollat på körslaget oxå, rätt körer gick vidare :D Efter körslaget ringde Emelie mig och vi har pratat tills nu, blev visst 1 h 30 min. Kändes inte så, det är så bra att prata med henne :) En bääästa vän! Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, precis som vanligt. Jag brukar ha ont i käkarna efter att jag har varit med henne eftersom vi pratar så mkt. Hah, så är fallet nu med. Haha. :)

Förresten, förut i pausen av körslaget så bytte pappa till ngn kanal med fotboll (såklart) på. Sen så bytte han helt plötsligt kanal till en annan med fotboll på, och jag kollade ju hela tiden så egentligen märkte jag det, jag är bara lite klantin ibland :D haha.

jag: nämen, vad hände? nu bytte dom ju match!
pappa: mh, jag bytte kanal..


Resan är bokad!!!!!!! :D :D :D


bilderna är förresten lånade från apollo.se


kraaaaaam (som omväxling)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill med utomlands :O vart ska ni? <3

2009-01-27 @ 20:47:47
Postat av: Amanda

det var från mig

2009-01-27 @ 20:48:05
Postat av: Amanda

/Amanda

2009-01-27 @ 20:48:28
Postat av: spisjag vill ju med neeeeeeeeea :(

2009-01-29 @ 18:07:06
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: spis

jag vill ju med nea :(hur ska jag klara mig!

vart lite fel råka skicka det andra:o?





<3<3

2009-01-29 @ 18:08:06
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Nea

Amanda: Egypteen! :D <3

2009-01-30 @ 16:39:21
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0