tidsfördiv - om 2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? -
jarå, säkert.
Höll du några av dina nyårslöften? 
haha nej
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej det tror jag inte. eller våra grannar (y)
Dog någon som stod dig nära?
nej!
Vilka länder besökte du?
jag har inte världens bästa minne, men jag tror aldrig jag var utomlands iår? :)
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
mer kärlek!
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
28 augusti, jag blev tsm med m. finns fler datum!
Vad var din största framgång 2008?
dansen kanske. och jag fick bättre självförtroende. (:
Största misstaget?
inget vad jag vet.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej! knappt något. bara världens migrän & lite förkyldningar.
Bästa köpet?
hm. alla kläder&skor kanske :D
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, smink
Gjorde någonting dig riktigt glad?
många!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I'm yours
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
förhoppningsvis gladare, jag tror faktiskt det :)
Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på tiden
Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig för allt!
Hur tillbringade du julen?
med släkt och familj!
Blev du kär i år?
verkligen!
Favoritprogram på TV?
grey's såklart
Årets bästa film?
sex and the city kanske :)
Vad gjorde du på din födelsedag?
kommer knappt ihåg, på dagen var jag på min praktikplats oh blev firad av barnen, på kvällen kom släkt!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
klart det finns
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
haha ja vet inte
Vad fick dig att må bra?
mycket. familj och vänner :) dansen!
De bästa nya människorna du träffade?
mikaela, m, och alla andra
Årets största kärlek?
you know
Något du önskade dig och fick?
det var nog mkt (:
Hur många förhållanden?
ett

Kommentarer
Postat av: mikaela

du är bäst i love uuuuuu <3

2009-01-09 @ 14:28:16
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: ERIK

tacktack :)

2009-01-09 @ 14:45:30
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0