Små ändringar

Lite nytt med designen, nu igen. :) Men det här får stanna ett bra dag! Älskar bilden (: Den är från förrförra dansavslutningen. Tobbe är med på den egentligen, det är när vi dansar mixing, men jag vet inte om han vill pryda min header haha så han blev lixom översuddad. Sen var det massa annat härligt dansfolk med på bilden oxå, och jag vet inte om dom vill vara med, så det var lättast att göra sådär! :) Tycker iaf att det blev skitbra :))

Jag har inte gjort så värst mycket idag faktiskt, även fast jag slutade tidigt. Men det var skönt att bara vara hemma och slappa :) Snart ska vi äta krääääftor, mums, och så blir det let's dance och annan tv. :) Förresten så blev jag lite glad förut, ihh så glad. Puss


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du är söt vännen. fin design :) <33

2009-01-12 @ 12:00:43
Postat av: mikaela

fiiiiiint du har gjort :D <33

2009-01-12 @ 12:02:22
Postat av: fliiiiis

bris tid is & ris!

2009-01-13 @ 08:03:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0