nionde januari

Hmm, värd dag!! Eller inte. Började kvart i 9 så vi tog 8.08 tåget. Sen idrott första lektionen, hade 45 min men det blev ty 25 min. Vi hade val och Mikaela, jag och Michaela var på gymmet. Meee liiike. Sen hade vi data. Först ngn sånglek? D höll upp lappar med en rad ur en låt och vi skulle gissa vilken låt, vet inte vad det hata med datan att göra men :) Sen lete efter info om typ netikett. Som vett & etikett för internet. Sen slutade vi 10.40, för vi behövde inte ha bild idag eller. Så Mikaela och jag tog tåget hem och kom hem 11.05. Åkte till farmor och åt och nu somnar jag snart framför datorn :)) Hah. jaja, kändes lite onödigt idag. Kan ju vara därför mer är halva klassen aldirg kom. ;) Så idag hade vi alltså lektioner mellan 8.45- 10.40. hah, jaja, men det är ju rätt skönt :)



Haha, jag gillar bilden fast den är helt suddig! :)) Och ikväll börjar ju let's dance, klart man kollar på (:
Puss

Kommentarer
Postat av: mikaela

sötbild! :)

och onödig men lite rolig dag:D

STYRKA YEY (A)

hahahah<333

2009-01-09 @ 14:37:10
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0