första januari

Igår på tolvslaget var nog min bror ganska glad. Han har nämnligen haft som nyårslöfte nu hela 2008 att inte äta godis, dock för pengar, och visst klarade han de, så när tolvslaget varit tror jag att jag vet något som åt en del godis.. haha. Jag skulle aldrig klara det. Absolut inte. Fråga vem somhelst som känner mig. Inte en dag. :)



Har sett på massa bloggar att väldigt många lägger upp bilder och skriver vad dom gjort under 2008, och jag har sett många som klagat på att 2009 kommer bli så dåligt. Jag tänker inte lägga upp några bilder, även fats det har hänt en jäkla massa saker. 2008 var ett grymt år! Skitbra! Jag tänker blicka framåt och göra 2009 till ett bra år. Fast det är inte det att jag vill glömma 2008, verkligen inte! Det finns så mycket bra saker som jag vill bära med mig. Egentligen hela året, för man lär sig ju av sina misstag, inte sant? Visst finns det saker jag vill glömma, det finns alltid något, eller i detta fallet, någon.. Det är lättare sagt än gjort vill jag lova, men jag är på god väg, men glömma, det vill jag faktiskt. Och det skålade jag och Emmelie på igår. Men samtidigt vill jag inte glömma, jag brukar tänka att man aldrig ska ångra något som en gång fått en att le. Fast det vore så mycket lättare att glömma. Men jag har faktiskt gått vidare. :) Nej, nu blickar vi framåt mot det här året och det kommer bli grymt.



En av de två bilder jag tog igår. På tolvslaget när Emmelie försökte tända en liten raket. Haha. Det gick inte så värst bra.

Ellen smsade förut och frågade om vi skulle hitta på något imorn, och åh vad glad jag blev då, för det var så himla länge sen. Det är en dålig sak med 2008 som jag vill ändra på, att vara mer med Ellen. Ibörjan av året och hela 2007 så var Ellen och jag jämt. Flera gånger i veckan! Men sen vet jag inte vad som hände, det blev allt mer sällan och tillslut, nästan aldrig. Nu ska vi iaf vara imorn, hon kommer hit och jag tror det kommer bli jättekul. En massa prat och grejer tror jag absolut att det blir :)

Och Mikaela, din blogg börjar eka :)) Bääästavän <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

min blogg ska inte vara med i livet längre, säg hejdå till den ...

bestiz<3

2009-01-01 @ 22:16:05
Postat av: Sofie

Hej darling! Vilken fin blogg. Jag älskar brunt o turkost! PÖSS

2009-01-02 @ 19:26:08
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: kajsa

alltså, hur hade du tänkt dig att den skulle se ut? ;d och vart ska den sitta? :) klart jag kan hjälpa dig,när jag har fått internet :p

2009-01-04 @ 15:04:08
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0