femtonde januari

Dagen började med matteprov mellan 09.15 - 10.25. Gick braaaaa! (: Efter matten var det fritid och det var bara bra, pratade om.. fritid helt enkelt. Och om känslor. Sen lunch efter det och sen utveckling. Planerade inför praktiken, och fick sluta 13.30 ist för 14.45 :) M skulle göra ngt. Tog bussen hem sen cyklade jag från stationen; KALLT!

Hahahha, alltså på fritiden idag. Jag satt mittemot Anton och vi intervjuade varandra..

Jag: Hahahhhaahahahhahahhahahahahahahhahahahahahahahhah
Anton: Haha va äre? :o
Jag: Alltså.. hahahhahahahahahhahahahahahahahahah.
Anton: Vadå?
Jag: Din näsa!!!!! Gahhhhh hahahah. Blyerts!

Då har han fått blyerts på hela handen från pappret sen har han hållt handen i ansiktet så hela näsan var grå/svart av blyerts. hahahahha. Ni skulle ha sett.. :))) Får väl tacka Anton för ett gott skratt. :D :D

Hörs kanske sen, puss


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahahaha nea :o du är trööög :D

jag missssssssa allt :(<333

2009-01-15 @ 16:13:06
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0