femte januari

Igår kom inlägget iaf upp på bloggen tillslut, bara en dag sent! Förresten, satt och läste gamla inlägg och för ett tag sen (bara att bläddra neråt om man vill se) så var det något jag svarade på massa frågor om en vän, mikaela :) Och så läste jag igenom frågorna så var det "har hon bråkat med någon någongång?" "nää" hade jag svarat då. Men alltså det var ju kanske lite fel. Jag trodde det stod "har hon bråkat med dig någongång?" Haha. Ingen som bryr sig iaf, men skitsamma. Mikaela kanske...

Igår var jag på nyårscupen, fotbollscup, på eftermiddagen & kvällen. Brorsan spelade men jag vet inte riktigt hur det gick, orkade inte vara kvar till slutet :) Det var iaf trevligt med Emelie och Amanda där :) Längeeee sen!

När jag kom därifrån åt vi och kollade på Du, jag & Dupree. Haha, roligt film ;) Har även börjat läsa boken Små citroner gula. Skitbra! Kan inte sluta läsa, går inte att lägga ifrån sin :) Rekomenderas iaf. :]

Nu kommer mamma snart hem och jag sitter här med syster och tittar på Dora utforskaren haha. "Swiiiiiper inte stjäla!!" Haha. Och på torsdag börjar skolan igen. Med blandade känslor somvanligt. Blir väl kul att träffa kompisarna iaf :) Resten av lovet vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mikaela kommer hem på tisdag eller ngt så får se om hon inte har ngt annat planerat på onsdag. Fast vi skulle nog vara torsdag efter skolan ändå, eftersom vi knappt träffats :) hihihi vännen (:

aja pussar


Kommentarer
Postat av: mikaela

mikaela saknar neaa! <3

2009-01-06 @ 16:19:09
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0