dans!

Nu är jag hos pappa. Gör inte direkt något speciellt, pappa & Joel kollar på ngn film men dom hade redan kollat en bra bit när jag kom hit så jag orkade inte börja kolla då.

Förresten så saknar jag att dansa! Mycket. Börjar 18 janurai igen och då blir det hårdträning direkt för som det verkar så är det antagligen tävling redan 31 januari! Tony Irving som har den, får hoppas på att tobbe är hemma då, och att vi är hemma då :) Brukar vara mycket tävlingar nu på våren så det är bra :)

haha, jag ser skitdryg ut på bilden ;)


Annars äre väl inget speciellt än så länge :) Får se vad jag hittar på senare. Hittade, eller ja, hittade och hittade, jag köpte en nagelpenna för ett tag sen som jag egentligen skulle ha haft med i en present till någon, fast jag ångrade mig och köpte något annat. Men iaf, onödigt babbel, så hittade jag den idag och tänkte att jag skulle prova :)

UPDATE: Det är en vit nagelpenna som man fuktar i ljummet vatten så att den blir lite mjuk, eller vad man ska säga. Sen målar man under nageln, alltså där det är vitt fast under. Och sen blev det alltså vitt, ist för att använda fransk manikyr :) Såg faktiskt naturligare ut eftersom man inte har nagellack och så :) Har ingen aning om hur länge se sitter eller så, men det var ju inte alls svårt så :) Värt att testa iaf. Finns väl att köpa lite överallt skulle jag tro, min är från H&M och det är märket Depend. (:

PUSS

Kommentarer
Postat av: josefine

ja det gör jag,steetdance.. men ligger forfarade bara på nybörjarstadiet :)

2009-01-07 @ 21:47:47
URL: http://kkarbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0