åttonde januari

Var visst ett tag sen nu. Har inte haft någon lust :) Idag började skolan, och det var helt okej. Fast det är ju alltid jobbigt när skolan börjar, men det blir bra :D Kul att träffa alla :) Men, lite onödig dag egentligen. Först matte (förresten så har vi prov nästa torsdag :s). Sen hade vi bild, men jag & Mikaela och typ alla andra är klara på bilden så vi behövde inte gå dit, skulle alltså börja engelskan 10.50. Skulle få ny engelskalärare, bara det att hon aldrig kom! En kvart måste man vänta innan man får gå ifall läraren inte kommer, och hon kom inte efter ens 20 minuter, så vi gick och åt. Alltså lång lunch sen utveckling och efter det hem.



La mig i soffan och kollade top model när jag kom hem men jag somnade. Man blir trött av första skoldagen. ;) Nu har jag precis ätit och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Rastlös är vad jag är. Får seeee..

Förresten så tycker Mikaela att jag ser dryg och sur ut på bilden på min header ahaha ;) Så jag få väl göra något åt det, hahahh. Men ändå, även fast jag ser rätt dryg ut, så tycker jag om bilden. ;s Men alltså, ser jag sur ut så ger de ju fel intryck av mig ;) haha. Som Mikaeeeeela sa "jag blev så förvånad, du är ju jämt glad..." hihi, vännen dårå. (:
Pussss & bilden är från midsommar.

Kommentarer
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

Tack :D nej, den är inte så jättestor ^^

2009-01-08 @ 19:57:35
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha men jag sa ju att den var söt :o !

hahaha pruttis !

<33

2009-01-09 @ 12:38:53
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: felicia

du är så söt <3

2009-01-09 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0