tjugotredje februari

Måndag igen och skola. Känns som att jag inte har varit i skolan på evigheter. Började med svenska, läste novell, ska tydligen skriva en i 3 h nästa torsdag. Sen utv. då vi gjorde frågor till ålderdomshemmet som vi ska till på torsdag. Sen hade vi matte, fick tillbaka provet, mvg ((: Och räknade lite. Lunch efter det men det blev bara fil för resten var äckliiigt. Sen data, jobbade lite med apu-uppgiften. Sen hade vi engelska, och våran lärare, åh-åååå.. Först kan hon ingenting, sen lyssnar hon inte heller. Fick 88 glosor + att vi ska läsa engelsk bok och skriva recension :o jaja, kämpa dåva. Sen tåg och buss hem. Försökte få igång internet när jag kom hem men det funkade inte. Jobbade 17-19 och det gick bara bra :) Sen åkte jag hem och åt och sånt. Nu sitter jag här i soffan, Lipstick Jungle börjar nu :)

Förresten, kom inte ihåg vad vi haft i skolan idag så var tvungen att gå in på Mikaelas bara för att läsa ordningen. Och jag hade skrivit heeelt fel. Så äre. puss


Kommentarer
Postat av: mikaela

ja jag kan hjälpa dig:)

haha söt :D puss!

2009-02-23 @ 21:54:42
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0