tjugosjunde februari

Fredag och helg vilket är skönt! Det blir dock inte mycket sova för mig inatt eftersom jag ska upp tidigt på buggtävling imorn! Hade lite sovmorgon imorse och började med idrott, dansade linedance & bugg haha. Sen engelska och hade förhör på 10 av de 88 glosor vi haft ;s Har precis ätit och nu sitter jag här och väntar på Mikaela som gör matteprov. Alla andra är och äter skulle jag tro. Hon var tvungen att äta lite tidigare för hon skulle göra prov, så jag följde med henne och åt. Så nu fördriver jag tiden här i infoteket en stund till. Börjar med utveckling 12.10, slutar tidigt gör jag oxå, 13.25. Skönt.

Har inte direkt hunnit blogga så värst mycket. I onsdags var jag och Mikaela i örebro efter skolan, gick runt och kollade lite och åt pommes med glass (gott! fast det låter hur kontisgt som helst) och fikade lite :) Stod och väntade utanför en toa och när vi väntar hör vi att den där inne lägger av världens brakare. Inte så jättemysigt, så vi gick därifrån. Sen åkte jag och buggade med Tobbe, tävlingsträning och det gick bara bra :) Var lite trångt bara.

Igår var det skola som vanligt, var oxå på ålderdomshemmet, gick bara bra och jag måste säga att dom var väldigt pratglada hah. Åkte och dansade latin med Jonathan och det gick oxå bara bra :) Tobbe var oxåå där och vi skulle ta tåg hem 18.49, men de blev inställt, sen gick de inget mer alls på hela kvällen? Braaaa. Sen satte dom in en buss tillslut, 19.10, men den kom aldrig, sen 19.15, sen 19.25 och nej, den kom aldrig. Skulel gå tillbaka till tågstationen sen ringa så vi blev hämtade, nej men då gick de plötsligt ett tåg 19.33. Aja, hatar tåg.

Sen en grej. Visst tänker man på så att inte ex. leggings och så är helt genomskinliga? På dansen i tisdags så hade tjejen framför mig extremt genomskinliga mjukisbyxor, verkligen jättegenomskinliga. Sen hade hon stringtrosor. Lysande blåa.. Jag menar, man får väl tänka lite på vad man har på sig? Det var ju inte jättemysigt att se.

Yes. Nu ska jag väl kolla runt lite här, hoppas att Mikaela är klar snart och att de gick bra :) Skriver nog mer i em eller ikv så det kan bli ngn bild oxå (: , puss


Kommentarer
Postat av: mikaela

bra dagar med en super bra vän!:)

haha jo man får tänka på vad man har på sig ;s

& provet gick ganska bra, jag är nöjd:D

<333

2009-02-27 @ 14:12:57
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0