tjugoförsta februari

Hallihallå! Det var ett tag sen! I torsdags tog jag bussen hem till mormor, sen gick jag från bussstationen hem till henne, åt kollade tv, pratade och hade det alltmänt mysigt :) Sov kvar där tills fredag och då var jag och handlade åt mormor, sen var vi bara hemma och pratade och sånt :) Sen på kvällen blev det let's dance och mys! Den här gången var faktiskt Laila bättre än Morgan (:

Imorse ringde min klocka vid 9 och jag gick upp och duschade, åt frukost och pratade med mormor. Vid halv elva hämtade kusin Frida mig och vi åkte först och hämtade ut en jacka åt Anna på intersport sen åkte vi hem till kusin Elin, Fridas syster dårå. Var i hennes lägenhet en liten stund sen gick vi ut på stan och kikade i lite affärer, sen åt vi på la baguette och pratade och sånt mys :) Efter vi ätit och så, så gick vi till ica och köpte godis sen gick vi hem till Elin igen och som vi brukar när vi träffas så spelade vi kort! Hihi, så mysigt.

När vi spelade kort, antar att det var roligare då än nu..
Elin: Nu går de bra för fröken Källgren!
Alla tre kollade lite på varandra.
Jag:
ja.. eller vem av oss? haha 
Elin: Fröken Källgren den äldsta!

Får bli en bild på Melus och mig.


Vid kvart över fyra ungefär skulle Frida hem för hon skulle träffa kompisar, då skjutsade hon upp mig på stan och jag mötte Emmelie, Amanda och Hanna :) Dom hade shoppat och lite så, alla affärer hade stängt så vi satte oss på donkan och åt glass (: Sen gick vi hem till Amandas syster en liten stund och hälsade på. Vid 6 gick vi till filmstaden och hämtad eut biobiljetter och köpte popcorn och dricka, var på I taket lyster stjärnorna, igen. Haha, dom hade bokat och frågad eom jag ville med, så självklart :) Sorglig! Och jag grät mer den här gången haha. Fast jag är ändå lite besviken på filmen, boken är mycket bättre och trodde att filmen skulle vara minst lika bra. Visst, filmen är välidgt bra, men nej, boken är bättre. :) Sen tog vi tåg till hbg sen hämtade Emmelies pappa oss där :) När jag kom hem åt jag kräftor och nu sitterjag här och skickar bilder till Mikaela på msn :) Nehej, hare bra, puss!



Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi åh mys :) alla bilder, mums :D haha <33

2009-02-22 @ 00:04:16
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: kusse E

Tack för en bra dag! :)

2009-02-22 @ 11:41:18
URL: http://lifebyelink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0