tjugofjärde februari

Hejsvejs :) Nu är jag redan hemma, skönt! Började med data imorse och då gjorde jag klart min spanska redovisning som ska göras imorn. Lite nervös faktiskt eftersom jag inte har en aning om hur ngn annans är. Sen gorde jag lite på apu-uppgiften oxå. :) Sen hade vi matte, genomgång och sen bara räkna. + klassråd i 10 min. Slutade vid 10 typ och så skulle vi ha fritid med läraren var sjuk så den blev inställd, då skulle vi inte börja svenskan förrän 13.35. Och eftersom sveska var sista lektionen kändes det lite surt att ha hål i 3 ½ h ;s Så vi pratade med svenska läraren om att flytta fram lektionen idag eller jobba hemma, så vi fick några uppgifter med oss hem :) Skööönt.

Mikaela och jag gick och åt på God smak, mysigt :) Bästa vän! Och sen tog vi och Anton tåget hem vid 10.50 (: Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, suttit här och vid tvn. Himlans bra eftersom jag är grymt trött, känns som att jag när som helst skulle kunna stänga igen dom små blå.. Men nu lockar en kopp varm choklad och ett par one tree hill avsnitt. puss!!


Kommentarer
Postat av: mikaela

mys bästa!

väldigt söööt bild måste jag bara säga :D <3

2009-02-24 @ 12:56:07
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Jessica

söt du är :D

2009-02-24 @ 16:06:36
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nej, jag har ju inte det. Ingen har det i våran grupp ännu, vi kanske fick reda på det i söndags på träningen, men jag var sjuk.. Ja, det vore kul att titta!!



Jag är också för blyg, jag är aldrig blyg annars men just med killar är jag det. Jag vågar knappt prata med honom och blir nervös och osäker!

2009-02-24 @ 16:19:53
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: Moa

okej, ja jätte bra är dem :)

ja vet inte hur det blir med dem, som de ser ut nu så blir det nog inga armband alls :(

2009-02-24 @ 19:18:53
URL: http://moawenchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0