tjugoandra februari



Hej :) Idag var en bra dag! Mamma hämtade mig hos pappa vid halv elva ungefär och vi åkte in till mberg, shoppade lite och sånt :) Fick med mig några saker hem! Tack mamma, för de jag fick av dig :) <3 Sen klippte jag mig oxå! Resultat på bilden, :] Bilden i mitten är ett par nya örhängen som det bara skriker Nea om, lovley. Och sen har jag fastnat i någon lila fas oxå haha. Åt och fikade och sånt mys, syster var med oxå och sen åkte vi hem. Var hemma en lite stund bara sen åkte jag och buggade och dansade salsa med Tobbe :) Gick mkt bra! Åt och duschade när jag kom hem sen har jag suttit här i soffan med mamma och bara haft det mysigt :) Vi kollar på Beck just nu, fast hon sover visst! Imorn äre skola igen, tagga... puss

Fika på Expresso house, och Elin! Provade såndär chai latte och det var
ju hur gott som helst!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en kanon idé enligt mig :D<3

2009-02-22 @ 22:08:08
URL: http://mandyypandy.blogg.se/
Postat av: mikaela

kuldag!:)

men varför inte inne på msn :( <3

2009-02-22 @ 22:11:54
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0