tionde februari

Gick till praktiken imorse och det var skönt. Sådär bitande kallt. :) Först hade vi samling & massage och så, sen planering, lunch, läsvila och lek :) Sen slutade jag. När jag kom hem kollade jag på två oth avsnitt och det är så grymt bra! :) Sen lagade jag köttfärssås tills resten av familjen kom hem :) Nu har jag precis ätit och Mikaela har varit här och lånat mina extremt rosa leggings, haha. Annars då? Dans sen och det ska bli kul (: Lite jobbigt när det är så sent men de går!

Syster & jag för läääänge sen! haha.


Igår var jag förresten hos N, som jag är ledsagare åt och det gick jättebra :) Kul! Jaja, så äre, vi hörs kanske imorn eller ngt. Jag vet inte om jag hinner imorn, ska ju dansa som vanligt, precis som vanligt. Sen på lördag är det ju alla ♥-ns dag oxå! Alltid mysigt. Fast på killfronten är det rätt ensamt för min del, men jag överlever väl.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kusse E

Jaa, du får komma och kika någon dag. :) Tjejkväll borde vi ju kunna att få ihop någon gång. Kanske nästa lördag, efter denna? Kan höra med syrran också men det är ju ofta hennes sko som klämmer, hehe.

2009-02-10 @ 19:03:59
URL: http://lifebyelink.blogspot.com
Postat av: Linnea

Okej, när jag slutade hade vi inte kört myckt latin alls, vi körde mycket mer bugg!



Sammma för mig på killfronten ;)

2009-02-10 @ 19:33:05
URL: http://linneapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0