sjuttonde februari

Hej gott folk (: Idag blev det lite ändrade planer faktikt, inte för att jag hade så jättemycket planer, mer än att  oth och slappa (: Men så blev det inte, eller på förmiddagen kollade jag ett par avsnitt! Vid ett ungefär skjutsade pappa ner mig till systers dagis och jag hämtade henne (konstigt va?) och vi gick ner till bion :) Hihi, hon och jag var på Mamma mu & kråkan (y) haha, kul för henne :) Gosigt vare oxå :D Jag älskar dig hjärtat!! Sen var jag hemma hos mamma en stund efter filmen och sen skjutsade mamma mig till pappa. Kollade ngt gammalt grey's avsnitt sen fastnade jag här (: Amanda har skaffat blogg och ville att jag skulle hjälpa henne med designen, så det har jag gjort, och som tur var blev hon supernöjd :)

och jag vill ha mitt hår tillbaka! fast färgen som jag
har nu behåller jag gärna :) men resten..


Har förresten laddat in alla 331 bilder som jag och Mikaela tog i söndags och igår haha! Kul när jag ska skicka alla till henne ;) Lägger nog upp ngn nu, men sen kommer de väl komma lite då och då för de är en hel del roliga bilder må jag säga ;D Sen har jag sett på statistiken att jag har faktiskt väldigt mycket besökare så se till att ge mig lite kommentarer oxå (;

Justja, Mikaela (läs om hennes borttappade mobil här) hittade sin mobil hos hennes syster, hon hade lagt den i fickan på hennes morgonrock som hon har när hon är där på helgerna x) hahah. pucko! :D <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha(a) vadåpucko ... jag bara .. aja (a) hahahaha:D<3

2009-02-19 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0