sextonde februari

Gokväll (: Hoppas allt är bra med alla. Igår sov som sagt Mikaela här och vi hade mcyket kul, mest skratt och flams, och prat såklart ((: Och mktmkt kort :D Kollade Beck oxå. Somnade väldigt väldigt sent och sen vaknade vi ganska tidigt men shit the same :) Idag har vi mest gjort mer av de vi gjorde igår :] Haha. Vid 15.50 skjutsade vi ner Mikaela och jag åkte ner till tågstationen där jag mötte Tobbe :) Vi tog 16.10 tåget in till hbg och gick sen till dansstudion, vi hade privatlektion idag :) Och det var grymt kul, jag är så nöjd och allt. Vi gick igenom alla tre olika tempon, gjorde 15sek-slinga, gick igenom oika turer, gjorde "mål" för terminen, pratade allmänt om hur vi dansade och vad som behövde förbättras osv och så dansade vi mixing. Och vad hände med mixingen? Vi kan den aldrig och nu satt den helt klockrent och felfritt, så  nu lovade vi visst att anmäla mixing till lidköping haha. Men iaf, tillbaka till buggen så gick det jättebra. Vi belv helt överösta av beröm av C och det var så kul att höra! Ska ine sitta och skriva här allt vad hon sa för de lär ju verka lite drygt, men vi fick en sån kick, det gick iaf jättebra och C tyckte att vi hade utvecklats mycket och blivit så himla duktiga! Sen vare massa mer bra, men, det behåller jag nog själv :) Kul! När vi dansat klart gick vi til tågstationen och fick vänta 1h på tåg, hem sen fick jag skjuts hem av Tobbes pappa :)



När jag kom hem duschade jag, åt våfflor och sen har jag mest fixat med Mikaelas design som jag gjort åt henne! :) Imorn får jag se vad som händer, kanske lite oth för de var länge sen (: Jag ska nog sova nsart faktiskt, det blev ju inte så värst mycket sömn inatt haha. :) Aja, puss och jag är glad.

Kommentarer
Postat av: spis

det var grymt kul sksa du veta!:)

du sov mer än mig iaf..

hahahaha :D , tackkkkkk<33

2009-02-16 @ 23:14:01
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad kul att det går så bra! Jag hoppas verkligen att jag får se er dansa snart(igen) och träffa dig!



Ja eller hur, jag ska också ta den chansningen snart. Jag känner bara att jag måste få prata med honom ensam en gång först.. Hoppas det går bra mellan er!

2009-02-17 @ 10:39:32
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: Amanda

Kul att höra att det är ngn som tycker det ;) ja, du vet ju endel men jag har lite nytt att bidra med tills jag ska fixa dina :)<3

2009-02-17 @ 23:01:08
URL: http://mandyypandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0