love

för vissa, då känns det som att dom bara behöver berätta för varandra att dom tycker om varandra. men jag vet inte om det är så jämt, snarare aldrig. som mikaela säger så måste man jämt kämpa för kärleken, men när man gör det dag efter dag då? man försöker och försöker men får aldrig något tillbaka, samtidigt så är det inte dåligt, utan ok, men inte helt bra. mitt hjärta slår extra hårt för en som absolut vet det, och vi pratar om de ibland, han förstår ändå även fast det blir konstigt. ibland känns det skitbra medan det känns grymt dåligt vissa stunder, eller så är det bara jag som tänker på alla små detaljer "nä, där verkade det inte som att han var så glad när han skrev det" då är det dåligt. men jag vet inte. just nu är läget helt okej, ganska bra faktiskt. mikaela sover här inatt ich det är jag grymt glad över, hon hjälper och hjälper och gör mig happy. jag ska sluta skriva nu, för de är rätt bra. tack mikaela! du är min bäst vän och jag älskar dig vännen! och över till kärleken, killen mitt hjärta slår extra för, tack för att du är så förstående. jag tycker iaf om dig!

Kommentarer
Postat av: mikaela

det här är nog det finaste någon har skrivet, det menar så mycket. det du skriver är sant att kämpa, det blir både blod,svett och tårar men det är det nog värt om man känner så som du gör! man vill ju alltid ha något tillbaka som kanske är svåt att få. men du är en sån otroligt bra människa så du är värd det bästa som finns om det finns något som är så bra ? jag försöker göra så att du är glad, det är något jag alltid måste se till att du är! om inte du är det så är inte jag det, jag ställer alltid up för dig! hoppas du vet det. du är min vbästa vän du kan alltid lita på mig & prata med mig om allt, då menar jag allt. jag gör mitt bästa & hoppas det räcker till. nu har vi varandra & vi ska klara av allt det vet jag at vi gör. du är BÄST vännen , glöm aldrig att du är värd mer än någon annan. jag älskar&behöver dig nea! <3

2009-02-16 @ 00:09:59
Postat av: Kusse E

Det absolut viktigaste när det gäller kärlek är att "våga" riskera att bli sårad eller att den andre bara vill vara vänner. Kärlek kan visas på olika sätt. Endel säger att den älskar någon varje dag, en annan kan visa det genom handling. Endel tror att de visar sin kärlek även fast den andre inte märker det.



En annan viktig sak är att inte leta efter kärleken, den kommer när den kommer. Endel behöver inte själva kärleken utan nöjer sig med att man fungerar bra med någon, att man trivs i dennes sällskap.:)



Förresten.. Syrran föreslog brunch på lördag. Typ 11 kanske? Vi kan bruncha någonstans och sen gå hem till mig en stund?

2009-02-16 @ 16:06:15
URL: http://lifebyelink.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag önskar att jag också vågade säga till den jag tycker om, men jag är påtok för feg för det..

Kram

2009-02-16 @ 18:45:39
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: felicia

jag älskar dig<3

2009-02-16 @ 20:43:10
Postat av: Amanda

Jag har kännt precis samma sak Neus.. Men nu känns det äntligen bra :) och jag hoppas att det blir så för dig med, du förtjänar det hjärtat<3!

2009-02-16 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0