happy

Hemma, och tänkte lägga in en eller två bilder :) Hade utveckling sista lektionen och då lekte vi bara lite eftersom det hade blivit lite missförstånd mellan lärarna, så vi fick ha lite kommunikation ist för utv. :) Tog 13.33 tåget hem med Mikaela och Anton sen gick jag och hämtade sis :) Hon och jag gick till ica och köpte choklad :D sen hem och kolla på teletubbies hihi. Ikväll, eller alldeles straxt, så ska jag fixa inför imorn då jag ska till gbg på danstävling! Jag är taggad! Men det är våran allra första tävling i guld, vilket är en bra klass så vi har inga som helst förväntningar, men får hoppas de går bra! :)) Ladda! Och mamma den fuskisen är bjuden av tv4 på let's dance ikv! Så där är hon. Och jag är avundsjuk, men hoppas hon får de grymt kul! Mikaela var så söt och skrev lycka till och grejs på sin blogg, hihi. :)

Ja, jag vet att bilden är suddig, men de är meningen.


PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: mikaela

bra dag i skolan :)

hihih :$ hjärtaaaaaaaa<3

2009-02-28 @ 23:00:46
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0