fjärde februari

Idag när jag vaknade var allt helt tiptop och jag mådde kanon (: Så det var ju bra. Upp och iväg till skolan, fast jag försov mig men hann med tåget iaf :) Först hade vi kultur/utv. jobbade med grupparbeten om genus. Sen mat. Därefter idrott och vi var 6 st som var med. Hallå? Vad händer med alla? Skittråkigt ju att så nåra är med. Pinsamt oxå för den delen! Jag tycker inte heller att idrott är världens roligaste i skolan, men jag älskar att träna och hålla på så. Jaja. Man får ju bra chans att visa vad man kan iaf. Men idag körde vi volleyboll, ganska kul ändå :) Efter idrotten hade vi ganska lång rast och sen efter det mötte jag Linnea och vi hade spanska :) Först genomgång om adjektiv och massa annat, sen fick vi jobba med massa arbetsblad :) Kom även på att på spanskan tjänar man på att jobba flitigt :D När man är klar med det hon planerat så kan man gå :) Tog bussen hem till mami och kollade tv och åt lite och så :) Mamma kom hem vid fem så pratade lite med henne och sånt trevligt.



Sen skulle jag med tåget till hberg för jag skulle dansa. 17.40 skulle tåget gå, men de blev framflyttat till hm, kommer inte ihåg men en stund. Ja, sen blev det inställt! Toppen, asbra, kanon! Verkligen. Skulle ju dansa 17.30. Aja, sen efter en stund sa dom att dom skulle sätta in buss. Men den kom aldrig. Fast sen tillslut kom den. Sen till dansen blev jag oxå, dock bara 10 min men iaf. :) Och jag hatar tåg. Bugg med Tobbe idag då och det gick bara bra :) Plus till mig och t att vi tog oss igenom hela mixingprogramet, haha. L hämtade oss och nu har jag duschat och ätit och sånt :) Snart ska jag nog faktikst sova, känns som att det har varit en låååååååång dag. Imorn blir det praktik och dans som vanligt.

Pussss


Kommentarer
Postat av: linnea

Senast dansade jag med Erik Teerikoski, och innan det Danne Almgren!

2009-02-05 @ 22:03:23
URL: http://linneamariia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0