elfte februari

Hejhallå! Idag är jag i skolan, vi har ju "innedag" på onsdagar. Började med kultur/utv. imorse och då jobbade jag, Mikaela, Sissel och Anton med genus-grupparbetet. :) Går bra även fast det är gryyymt mycket papper och fakta att hålla isär. En storbok ska det tydligen bli av det. Det blir nog bra, hah. Sen avr det lunch, makaroner och tacokryddad köttfärssås, helt okej. (: Sen idrott och idag var vi hela åtta stycken... Två mer än förra iaf, men tråkigt! Spelade volleyboll och badmintion, ganska svårt på så nåra men de gick :) Efter idrotten skyndade jag och Mikaela till infoteket och skrev ut lite grejer och sen gick hon till sin teckenlektion och jag till min spanska. :) Vi ska ha muntlig redovisning om en kompis efter lovet, jag skriver om Mikaela :) Fast de vet hon inte! Man ska typ berätta hur ens kompis ser ut, har för intressen, om familjen osv :) Sen ska vi göra en power point presentation med punkter men sen prata en massa :) Hörde av M att jag fått massa berömm av spanskaläraren ((: Så jag får se till att göra det här braaa. Hah.

Nu har jag slutat men sitter i infoteket, datasalen i ekonomen, och fixar lite med redovisningen, stödpapper och sånt. Och anledningen till att jag sitter här istället för att åka hem är för att ajg väntar på att Mikaela ska sluta hennes lektion så vi kan åka till stan. :) Och sen senare ska jag iväg och dansa med Tobbe. (:

Nu slutade visst Mikaela ser jag så ska väl skynda iväg :) puss


Kommentarer
Postat av: spis

vilken dag :D , super i örebro sen :)

ROSAAAAAAAAAAAAAAA <3

loveyou(:

2009-02-14 @ 21:07:00
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0