åttonde februari

Morsning. I torsdags var det mest som vanligt tror jag, hade praktik på dagen och sen direkt efter det åkte jag och dansade med Jonathan, gick bra :) Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde. Kollade väl några oth avsnitt och grät en skvätt som vanligt, haha.

I fredags var det oxå praktk. På förmiddagen när vi var ute hela dagen åkte vi sånhär matta, eller madrass ni vet? i pulkabacken, även jag hahah. Men det var kul, var ju hu länge sen som helst man åkte sån. När jag slutade gick jag hem till mamma och gjorde mig iordning och sånt sen skyndade jag ner till tågstationen. Trodde jag hade jättemkt tid på mig men det hade jag visst inte så det blev att stressa massa hemma sen springa till tåget. Sen fick jag stå och vänta på stationen ist, men men :) Tog iaf tåget till Emelie och vi fixade och pratade lite, sen gick vi ner till tågstationen och mötte Jessica på tåget :) Sen gick vi till bion. Jag, Emelie och Jessica var på I taket lyser stjärnorna och det var jättebra! Åhåå, vad vi grät. Haha, ja men den var så himla sorglig, usch. Sen gick vi runt lite i Ö-bro tills Emelis mamma & pappa hämtade oss :) När jag kom hem hade mamma fixat färska räkor och massa grönsaker och sånt gott!

På lördagen, igår alltså, ringde klockan 07.20 och jag + mamma gick upp och fixade iordning. Vid kvart över åtta ungefär hämtade Maritha, Ellen och Sandra oss och vi åkte mot Loka för vi skulle på spa! :) Så himla skänt var det där! Gick runt i bikini och alldeles för stor badrock hela dagen, hihi. Bubbelpool, vanlig pool, bastu, solarium och massa skönt. Var även på ansiktsbehandling och det var hur skönt som helst, verkligen! :) Mhmm..! Vid halv fem ungefär åkte vi hem och åkte till asund och åt mat och kollade melodifestivalen. Var väl sådär faktikst, Alcazar och Marie Sernholt borde ha gått vidare, fats Alcazar gjorde det ju men, aja :)

Idag har jag städat mitt rum nu, gick inge vidare i början för jag började bara med massa annat, haha ;) Sitter och lyssnar på Breakeven - The Script just nu men snart ska vi till farmor och fira henne för hon fyllde år igår :) Grattis! <3 Sen ska jag till mamma senare och sen ska jag iväg och dansa med Tobbe :) Får se om jag kansek skriver något ikv, annars hörs vi väl :) Puss


åh sommar! Men nu fick vi ju snö igen..

Kommentarer
Postat av: Frida Källgren

Hej kusse! Alltid kul att läsa din blogg! hoppas att allt är bra?! kram

2009-02-08 @ 17:37:08
URL: http://frutchidelamare.blogspot.com
Postat av: Linnea

Okej, har du börjat på latin nu? För du gick inte på det förut va?



Åh tack!!

2009-02-08 @ 22:43:27
URL: http://linneapersson.devote.se
Postat av: mikaela

i miss u.

2009-02-10 @ 17:19:48
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0