artonde februari

 Idag var det shopping som gällde och jag hittade lite smått och gott faktikst. Älskar den tröjan som jag har på den här bilden (okej jag bytte bild så nu ser man ingenting av tröjan, men skitsamma) jag så jag skulle köpa en till, dock fanns det så himla mycket fina färgen så det blev visst två stycken.. Aja, hade presentkort så det blev ju inte värst dyrt! Köpte även örhängen på Pieces, sällan jag köper just örhängen faktiskt så det var kul, eller nått. Sen köpte jag oxå en lång tight huvtröja att ha till leggings. Ska försöka komma ihåg att lägga in bild ngn dag, men sånt brukar jag glömma. ;] Direkt från mberg skjutsade pappa och Joel mig till dansen och jag och Jonathan hade privat lektion i latin. Gick jättebra! Mycket beröm så då blir det bara ännu roligare. Dansen går bra nu! Kände världens förändring, eller utveckling! Verkligen. Speciellt i chachan men även i rumban. Så mycket "tuffare", och mer bestämt. Precis som det ska vara och det har vi inte riktigt fått till förut men nu så! :) Direkt efter latinen kom Tobbe och vi buggade och dansade mixing i trean och det gick oxå grymt bra! Gick igenom lite från privat lektionen vi hade i måndags och så, wiho bra! Sn tog jag tåg hem och sen hämtade pappa mig på stationen. Duschade och åt, sen kollade jag av ngn anledning i tv tidningen och fick se att Grey's hade säsongsstart idag! Åh, tänk att jag hade missat det! Missat att det började idag, men som tur var så såg jag det i tid så jag hann se hela programet och det är grymt bra! Pussss!     



can you tell me what I should do?
to be the most important thing in you're life
what should I do, how should I be, to be near you?
what's wrong why can't you tell me?
how to get to your heart.


åh jag älskar den låten! incu- you're my sun


Kommentarer
Postat av: mikaela

VEM HAR TAGIT BILDEN? JO JAG:D

VEM HAR SKICKAT LÅTEN? JO JAG:D

hahaha (a) sötnosa (: <3

2009-02-19 @ 15:26:33
Postat av: Ellen

Vad fin bild :D vi måste ses snart! kan du nån dag i veckan? ;) kram kram

2009-02-22 @ 14:40:44
URL: http://ellandellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0