alla hjärtans dag!

Fjortinde februari och alla hjärtans dag. Puss och kram dagen som syster sa förut, sött. :) Hon väckte mig imorse och hade ritat en fin teckning, fick även fina trosor av mamma :) Och massa sms och sött! På förmiddagen åkte jag, mamma och Märtha till mormor och var där hela dagen, supermysigt. Åt kina mat och fikade goda bakelser, sen mest tvmys och sånt :) Åkte hem sneare på eftermiddagen och fixade lite här hemma med mat och sånt, sen har vi ätit varma mackor och ska snart mumsa choklad pudding :) haha. Kollar melodifestivalen oxå och jag håller på Måns :) Annars då? Skönt med sportlov nu och somvanligt så känns lovet för kort, men det blir nog bra ändå :) Jag har ju sälen att se fram mot med! Puss

                                         


Kommentarer
Postat av: spis

inte sääälen :(((((((((((((((((((((((((

<3

2009-02-15 @ 00:33:11
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0