trettionde december

Ingen bloggning på länge, lovet har gått fort fast jag knappt gjort något alls. Julafton var toppen med mysig släkt och bra julklappar av alla :) Annars har jag inte gjort så mycket, jobbat lite, varit med min favorit och shoppat på rean med Emmelie och Amanda. Just nu sitter jag hemma hos Marcus, vi kom hem från en iskall promenad till maxi för en stund sen, köpte godis och dricka så ska förhoppningsvis kolla på någon film snart när han sliter sig från tv-spelet, hih :)

i love u tönt! ♥ ♥



Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du annar inte vilka dåliga kort det var, typ det sämsta man kunde ha :( kommer dock inte ihåg vad spelet hette,..

<3

2009-12-30 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0