tjugonde december

Äntligen så har vi jullov! Skönt. Första dagarna på lovet har varit toppen. Köpte de sista julklapparna i lördags, dock så borde jag kanske köpa något till litet till en, men vad? Efter shoppingen hämtade mamma och jag upp m♥ och sen åkte vi vidare hem till mig. Lördagen bjöd mest på tvmys. Låg och pratade om allt och inget flera timmar in på natten, mysigt, kan verkligen prata om allt med dig! Sov länge imorse och tog det mest lugnt resten av dagen. Nu har Emmelie precis varit här. Hon fick sin julklapp av mig och jag fick min av henne. Vet ni vad vi har lyckats med? Vi har köpt precis samma sak till varandra. Kan säga att det var inte första gången, hih. Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, ni två alltså :) vad köpte ni då? Vi får se till att hitta på nått på lovet vi fyra <3

2009-12-20 @ 21:54:19
URL: http://amandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0