sjunde december

Lite onödig dag i skolan idag, gjorde inte så mycket och hade flera inställda lektioner. Så kan det bli ibland. Jag fick i alla fall mvg på historaprovet! Greaaaat. Hemma har jag pluggat.. MATTE </3. Bläää. Fast mitt humör är på topp för det. Jag har ju så mycket att glädjas åt! Världens bästa familj, pojkvän och vänner. ♥ Nu kommer lite bilder från Tjeckien, bättre sent än aldrig.

lena & världens bästa mamma!

team sweden haha

invigning!

tävling, mixing

tävling, bugg med nya kläderna :)

hahah

shopping!

tobbe och jag på hard rock cafe :)

mera shopping.

Så det får räcka :) Var en härlig resa!

Puss!
Marcus ♥


Kommentarer
Postat av: mikaela

love youuuuuuu! :)

åh så söta bilder :D (y) <3

2009-12-07 @ 21:18:25
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0