sjätte december

Andra advent idag, mysigt :) Har inte skrivit på länge. Har varit full rulle hela veckan som vanligt. Dans och skola har stått på schemat och vi har haft mycket i skolan nu.. Bara två veckor kvar så får hålla ut. Låter ännu skönare om man säger; bara två historalektioner kvar. Den lektionen är verkligen pain in the ass. Gjorde äntligen min stora redovisning om RBU i tisdags och det gick kanon! Fick mvg och massor av positiv feedback. Skönt att det blir ett bra resultat av något man verkligen har jobbat med. Nu är det bara matte np på onsdag som hänger över mig.. Sen är det klart för den här terminen!

I fredags kom Marcus hit och mös. Lite släkt kom och vi firade Joel och mamma. God mat, gott fika, idol och trevligt sällskap. I lördags sov älskling och jag lite för länge, men det kan väl vara skönt ibland det med. Behövdes nog! Jag älskar dig, du är världens bästa pojkvän! På lördagskvällen var vi hos grannen en sväng och sen belv det film hemma.

Imorse åkte mamma, jag och Josse in till mberg och shoppade lite. Var jättemysigt. Det var länge sen vi tre åkte dit tillsammans. Hittade lite julklappar och något till mig själv. Är någolunda klar med kusinerna och marcus. Inte riktigt, men det löser sig bra dedär. På kvällen har jag haft dansavslutning. Gick jättebra! Dansade mixing, bugg och latin (chacha, rumba, jive). Allt gick precis som det skulle och skriver igen, det är underbart när något som man verkligen slitit och jobbat med går bra! Har verkligen varit en jättebra danssäsong. Uppflyttning till elitklassen star elit, bra reslutat på tävlingar, bra resultat på VM, bra resultat på SM, bra träningar och tillsist en bra avslutning! Så ska det vara. Vi har utvecklats jättemycket den här terminen och det känns bra. Nu har vi lite ledigt ett tag över jul sen kör vi igen!

Nu har jag precis pratat med Marcus. Det bästa som finns att göra innan sovdags. Då kan jag somna med ett leende på läpparna :) Sova gott helt enkelt. Har sovmorgon imorgon, skönt! Bra start på veckan. Pluuuuus att jag får träffa hjääärtis lite imorgon. Neeej, kan inte bli bättre start på den här veckan tror jag! Godnatt! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: mikaela

du är bäst på att dansa så de så.

eller ja du är väl typ bäst på allt så :D

jag mår bra när du är glaad pussy. <3

2009-12-07 @ 21:02:42
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (bara jag som ser!)


Har du blogg? Vad heter den?


Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0